tisdag 6 maj 2008

HBL missnöjd med min blogg

Debattredaktör Isaksson på HBL har meddelat mig att han känner sig kränkt av att jag publicerat hans svar på mina frågor till debattHBL på min blogg, han förväntar sig att jag avlägsnar åtminstone hans brev.
Eftersom min avsikt inte är att kränka någon ber jag om ursäkt om jag handlat fel och tar bort Isakssons (och även Lindqvists svar) tills jag fått klart för mig vad som är lagligt.

Dethär betyder att det i princip är omöjligt att påvisa för allmänheten att HBL ger en vinklad nyhetsförmedling.
HBL bestämmer vad som får publiceras (det har de rätt till) och om man som i mitt fall lägger ut materialet, där de förklarar varför de inte publicerar min insändare, på bloggen krävs det att det skall tas bort.
Kanske jag återkommer när jag fått mera information.

Inga kommentarer: